مدرسه روانشناسی واران

کارگاه روانشناسی آنلاین

کارگاه روانشناسی آنلاین در مدرسه روانشناسی واران

امروزه با شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش ها اهمیت کلاس های درسی آنلاین بیشتر شده لذا دست‌اندرکاران این حوزه سعی می کند کیفیت این حوزه را روز به روز بیشتر کنند .

هرچند بسیاری از افراد بر این باورند که کیفیت کلاس هایی که در بستر آنلاین برگزار می شود صلاحیت جا گیری به جای کلاس های حضوری را ندارند اما هر کدام از این دست آموزش ها خوبی ها و بدی های خودشان را دارا می باشند .

در این مقاله به بررسی کارگاه های آنلاین روانشناسی که  زیر شاخه آموزش آنلاین در رشته روانشناسی  محسوب می شود خواهیم پرداخت و امید است که بعد از مطالعه این مطلب بتوانید کارگاه آنلاین مناسبی برای یادگیری مفاهیم تحصصی روانشناسی پیدا کنید .

چه ویژگی هایی قبل از کارگاه روانشناسی آنلاین باید بررسی شود ؟

  • مهارت مدرس در تدریس کارگاه روانشناسی آنلاین

مدرس یک دوره اصل اساسی ، یک کارگاه روانشناسی است ، اما اهمیت مهارت تدریس مدرس در فضای آنلاین چند برابر می شود .

همانطور که می دانید تدریس در فضای آنلاین بسیار سخت تر از تدریس در فضای کلاس واقعی است اگر موضوع تدریس هم تا حدودی عملی باشد کار سخت تر می شود به همین خاطر مدرس کارگاه آنلاین باید مهارت بیشتری در مدیریت کلاس داشته باشد تا دانشجو را با درس همراه کند ، پس حتما قبل از شرکت مهارت تدریس مدرس دوره را بررسی کنید.

ما در مدرسه روانشناسی واران برای تشخیص هر چه بهتر تدریس مدرسان از سمت شرکت کنندگان قسمتی از تدریس استاد کارگاه روانشناسی را به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندکان قرار می‌دهیم تا شرکت کنندگان بتوانند نحوه تدریس مدرس دوره ای که به عنوان آن علاقه مند شده اند را مشاهده کنند .

نمونه تدریس استاد دوره درمان شناختی رفتاری

  • فضای برگزاری کارگاه روانشناسی آنلاین

یکی دیگر از عواملی که در یادگیری شرکت کنندگان بسیار تاثیر گزار است محیط برگزاری دوره است ، اگرفضایی که یک کارگاه در آن برگزار می شود مناسب نباشد شرکت در کارگاه روانشناسی سخت و طاقت فرسا می شود .

یکی از نگرانی هایی که متقاضیان شرکت در کارگاه ها دارند قطع ارتباط مکرر مدرس با کلاس درس است که خواه نا خواه باعث افت کیفیت یادگیری می شود ، به همین خاطر فضایی که کارگاه در آن برگزار می شود از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

تیم فنی مدرسه روانشناسی واران بعد از بررسی های فراوان بین فضا های موجود در بازار یکی از بهترین سرور های موجود در ایران را برای برگزاری کلاس های آنلاین انتخاب کرده و خوشبختانه تا به امروز برگزاری کارگاه های روانشناسی با اختلال اساسی روبه رو نشده .

  • پشتیبانی فنی کارگاه روانشناسی آنلاین

از آنجا که در طول یک کارگاه روانشناسی ممکن است مشکلات فنی پیش بیاید ، یک کارگاه روانشناسی خوب باید پشتیبان فنی آنلاین داشته باشد تا در صورت بروز اختلال بتواند اختلال پیش آمده را سریعا پیگیری کند تا شرکت کنندگان کارگاه روانشناسی را از دست ندهند.

  • ارسال فایل آفلاین کارگاه روانشناسی

ممکن است شرکت کنندگان کارگاه روانشناسی به دلیل بروز برخی مشکلات مانند ضعیف بودن اینترنت یا تداخل زمانی بخشی از کارگاه روانشناسی را از دست بدهند ، به همبن خاطر ارسال فایل آفلاین و قابلیت استفاده شرکت کنندگان از این فایل ها از اهمیت به سزایی برخوردار است .

  • پشتیبانی علمی کارگاه روانشناسی

شاید برای خیلی از شما اتفاق افتاده باشه که بعد از پایان کارگاه روانشناسی یک سری سئوالات در رابطه با موضوع دوره براتون پیش اومده باشه و به مدرس کارگاه یا کسی که بتونید سئوالاتتون رو بهش مطرح کنید دسترسی نداشته باشید،پشتیبانی علمی در این مواقع کمک به سزایی به شما خواهد کرد،

یکی از ویژگی های کارگاه های مدرسه روانشناسی واران  ، پشتیبانی علمی در حین برگزاری دوره و همچنین بعد از پایان دوره می باشد .

مزایای شرکت در کارگاه روانشناسی آنلاین

برای کارگاه روانشناسی آنلاین مزیت های بسیاری می توان قائل شد یکی از مزیت هایی که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که شما برای شرکت در یک کارگاه روانشناسی لازم نیست به یک شهر یا کشور خاص بروید ، از منزل خود یا هرجای دیگر از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر خود وارد کلاس می شوید و از محتوای دوره بهره مند می شوید .

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردم ، نکات مهمی که قبل از شرکت در یک کارگاه روانشناسی آنلاین باید مورد توجه قرار گیرد را بیان کنم ، امیدوارم این مطلب براتون مفید واقع بشه .

از نظر شما قبل از شرکت در یک کارگاه روانشناسی باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

خروج از نسخه موبایل